Hírek / Elektronikus ügyintézésre áll át a Megyeháza hétfőtől 2020. November 13. 15:48

Csak indokolt esetben, előre egyeztetett módon fogad ügyfeleket november 16-tól a Somogy Megyei Önkormányzat és Hivatala a COVID-19 vírus terjedésére tekintettel. Az intézmény munkatársai A/B munkahét szerinti beosztásban személyes jelenléttel, illetve otthoni munkavégzés keretében tartózkodva látják el feladataikat.

Azok a megkezdett, valamint folyamatban lévő projektek, melyekhez elengedhetetlen a kapcsolattartás nem állnak le, ám csak telefonon, illetve online módon érhetőek el az ügyintézők. A Vármegyeházára történő belépés a korábban már meghatározott módon történhet, kizárólag a főbejáraton keresztül – testhőmérést követően, arcmaszkban - érkezhet ügyfél hivatali időben a Somogy Megyei Önkormányzat vagy Hivatalához. A portások erre rendszeresített íven nyilvántartást vezetnek az épületbe belépő ügyfelekről, akiket külön erre a célra kijelölt tárgyalóban fogadnak az ügyintézők. A rendezvények tilalma továbbra is fennáll. A Vármegyeháza I. emeleti Nagytermében, Értéktermében, Földszinti tárgyaló termeiben valamint udvarán, a Kaposvári Vigasságok terén tilos rendezvényt, megbeszélést, munkacsoportülést tartani. A megyei önkormányzat saját projektjeinek megvalósításához szükséges rendezvényeket elektronikus úton tartja meg. A portaszolgálat munkanapokon 06:00 órától 18:00 óráig működik, hétvégén nincs lehetőség az épületbe történő belépésre. A Somogy Megyei Önkormányzat ezúton is kéri fentiek tudomásul vételét, és a szabályok betartását.

Vissza az előző oldalra